Vodič sadrži 15 ključnih stavki koje marketinška agencija
treba da zadovolji u radu sa vama.
Vodič će vam pomoći da odaberete agenciju koja je stručna u prepoznavanju potreba vašeg poslovanja, koja poseduje duboko razumevanje tržišta i sposobnost kreiranja visokokvalitetnog marketinškog plana. Ovaj marketinški plan, kada je kvalitetno koncipiran, ne samo da će vam pomoći da uštedite novac, već će doprineti povećanju prodaje i omogućiti rast vašeg poslovanja. Vodič je besplatan i možete ga preuzeti na dnu ove strane.
Merljivi rezultati
Agencija treba da obezbedi jasne metrike i KPI-jeve kako biste pratili napredak i uspeh vaših marketinških kampanja.
Transparentnost i odgovornost
Uverite se da je agencija transparentna u vezi sa cenama, fakturisanjem i potencijalnim dodatnim troškovima.
Reference klijenata
Tražite reference od trenutnih ili bivših klijenata agencije.
POGLEDAJTE U VODIČU!
Klikom na dugme subscribe sa slažete takođe da ste saglasni sa politikom privatnosti i uslovima korišćenja Pineapples sajta.
We use optional tools to understand how our site is used and improve your experience. Choose whether to allow them. You can change this later. Privacy policy.