Više
Svaki put kada me klijenti pitaju zašto moraju da imaju Brand Book da bi se bavili marketinškim aktivnostima, ja im ponovim istu priču: - Povećava poverenje korisnika u vaš brend - Štedi vam novac - Čini vas prepoznatljivim - Razlikuje vas od konkurencije - Širite svest o vrednosti vašeg brenda ciljnoj publici
Pre nego što krenem na razgovor za saradnju sa potencijalnim klijentom, uvek sebi postavim ova pitanja: Zašto sam odlučila da imam svoju marketinšku agenciju? Da li želim ovog klijenta i šta nam on donosi? Zašto bi klijent izabrao baš nas za saradnju?
Politikolog u meni koji se bavi marketingom nije mogao da bude miran dok ovo nije podelio sa vama. Već duže vreme u kolima na Spotify-u slušam isključivo italijanske note, one nepovezane, lagane, dolčevitaste, pomalo banalne. Ne znam reči, a ni značenje pesama.
Sve što ćete pročitati u redovima ispod je proizvod vrlo surovog i izuzetno lepog iskustva u komunikaciji i radu sa klijentima.
Većina odluka u marketingu se donosi INTUICIJOM. Ona nikad ne greši, zar ne? I mi se takođe u radu vodimo njom. U marketingu, koliko god on delovao jednostavan i koliko god da ste pomislili da “to može svako da radi”, postoji ipak nekoliko, tačnije 10, neoprostivih grešaka.
Zvuči idealno, a opet i ne baš tako - imati IN HOUSE ekipu za marketing u okviru firme. Da, troškovi su manji, zaposleni su više konektovani sa brendom, tu su u trenutku dešavanja, mogu da pokriju aktuelnosti brže i bolje nego agencija.
Kako da sprečite tužbu ili - koje su to negativne posledice objava na društvenim mrežama i kako ih ograničiti?
Lekcija iz preduzetništva koje sam naučila zahvaljujući deci.
Pineapples agencija logo
ostanimo u kontaktu

Hajde da zajedno kreiramo vaš sledeći projekat

povežimo se
povežimo se