Vodič sadrži 15 ključnih stavki koje marketinška agencija
treba da zadovolji u radu sa vama.
Vodič će vam pomoći da odaberete agenciju koja je stručna u prepoznavanju potreba vašeg poslovanja, koja poseduje duboko razumevanje tržišta i sposobnost kreiranja visokokvalitetnog marketinškog plana. Ovaj marketinški plan, kada je kvalitetno koncipiran, ne samo da će vam pomoći da uštedite novac, već će doprineti povećanju prodaje i omogućiti rast vašeg poslovanja. Vodič je besplatan i možete ga preuzeti na dnu ove strane.
Merljivi rezultati
Agencija treba da obezbedi jasne metrike i KPI-jeve kako biste pratili napredak i uspeh vaših marketinških kampanja.
Transparentnost i odgovornost
Uverite se da je agencija transparentna u vezi sa cenama, fakturisanjem i potencijalnim dodatnim troškovima.
Reference klijenata
Tražite reference od trenutnih ili bivših klijenata agencije.
POGLEDAJTE U VODIČU!
Klikom na dugme subscribe sa slažete takođe da ste saglasni sa politikom privatnosti i uslovima korišćenja Pineapples sajta.