Opis posla:
Praćenje i upravljanje društvenim mrežama:
Održavanje profila na različitim društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram, LinkedIn. Postavljanje i ažuriranje profila, postavljanje objava i odgovaranje na komentare i poruke.
Kreiranje sadržaja:
Kreiranje objava, slika, video zapisa, anketa i drugih formata sadržaja. U agenciji imamo grafične dizajnere, videografe i copywritera, a Social Media Manager bi bio zadužen za kreiranje koncepta sadržaja za klijenta koji je u skladu sa Business i Marketing planom. SMM ne bi radio sam ovaj task, već bi imao pomoć u ovom kreiranju celog agencijskog tima.
Planiranje i vođenje kampanja:
Kreiranje i praćenje reklama na Facebook-u, Instagramu, Linkedinu i Googlu.
Analiza i izveštavanje:
Praćenje performansi društvenih mreža, korišćenje alata za analizu i prikupljanje podataka o interakcijama publike. Donošenje odluka na osonovu ovih podataka kako poboljšati prisustvo na društvenim mrežama i postići postavljene ciljeve.
Saradnja sa drugim odeljenjima u agenciji:
Sarađivanje sa marketing timom, dizajnerima i drugim relevantnim timovima kako bi osigurao usklađenost i efikasnost komunikacije na društvenim mrežama.
Praćenje trendova:
Praćenje najnovijih trendova u oblasti društvenih mreža i digitalnog marketinga.
Želiš da se pridružiš našem timu?
Veštine
Razumevanje društvenih mreža
Minimum znanja iz Copywritinga
Poznavanje rada u Meta Busines Manager-u
Sposobnost planiranja i organizacije
Analitičke veštine
Komunikativnost
Timski rad
Kreativnost
Dodatni plus:
Grafički dizajn
Poznavanja rada na Trellu, Google Drive-u i Slacku
Engleski jezik, minimalan nivo B2
Linkedin i Google advertising
Česta
pitanja
Da li se radi FULL TIME ili PART TIME?
Može i jedno i drugo. Na vama je da izaberete.
Koja je plata?
Plata zavisi od vaših veština, radnog vremena i sposobnosti. Detaljnije o tome ćemo pričati na sastanku uživo.
Da li je potrebno da živim i radim u Beogradu?
Da.
Da li se radi u kancelariji ili remote
U početku je potrebno da se dolazi u kancelariju svaki dan. Kasnije kada se uhodamo kao tim, možemo se dogovoriti o danima kada bi se radilo remote a kada u kancelariji.