Više

Da li ste odabrali pravu marketinšku agenciju?

Da li ste odabrali pravu marketinšku agenciju?
Share

Pre nego što krenem na razgovor za saradnju sa potencijalnim klijentom, uvek sebi postavim ova pitanja:

1. Zašto sam odlučila da imam svoju marketinšku agenciju

2. Da li želim ovog klijenta i šta nam on donosi?

3. Zašto bi klijent izabrao baš nas za saradnju?

Nakon što sam nekoliko godina radila 24/7 za druge marketinške agencije, odlučila sam da otvorim svoju i da u okviru nje postavim sopstvena pravila, sopstveno radno vreme i da imam mogućnost izbora sa kim ću da radim.

Nakon nekoliko godina rada u sopstvenoj agenciji, bez radnog vremena i konstantne dostupnosti klijentima, shvatila sam da to prvenstveno nije dobro za klijenta.

Ne dobijaju se dobri rezultati kada je kreativni tim konstantno napregnut. Za kreativu je potreban odmor.

Tada sam svatila da želim klijente koji znaju to da poštuju. Na taj način doprinos je obostran.

Kako god da se sroči, očekivanja klijenta od marketinške agencije su uvek ista - povećanje profita. 

Očekivanja agencije od klijenta su takođe uvek ista - zarada i preporuka.

Klijent prilikom izbora agencije uvek gleda više aspekata (cena usluga, ekspertiza, koliko se on kao klijent angažuje prilikom rada agencije), a najviše preporuku prijatelja ili saradnika.

Moć preporuke je i dalje neprevaziđena.

Međutim marketinške agencije moć preporuke tretiraju kao taksisti sopstvena kola - ona su im osnovna sredstva za rad, a prilikom svake vožnje oni kola dovode u stanje rizika od ozbiljnih oštećenja i kvarova.

I kako nakon dobre i kvalitetne preporuke, da budete u potpunosti sigurni da ste izabrali pravu marketinšku agenciju?

Na sastanku im tražite i pitajte sledeće:

1. Koja je njihova komparativna prednost u odnosu na ostale marketinške agencije koje postoje na tržištu?

2. Tražite im PIB i pogledajte njihovo poslovanje na Checkpoint.rs portalu

3. Tražite im kontakt minimum dva klijenta sa kojima su u skorije vreme raskinuli saradnju. Pozovite te klijente i pitajte ih šta je bilo dobro, a šta loše u     njihovoj međusobnoj saradnji.

4. Pitajte ih zašto žele sa vama da sarađuju.

5. Pitajte ih da li sarađuju već sa klijentima iz slične ili iste industrije?

Za tumačenje njihovih odgovora, može vam poslužiti besplatan vodič koji možete pronaći na našoj početnoj stranici na linku ispod:

VODIČ ZA KLIJENTE: KAKO DA ZNATE DA STE ODABRALI PRAVU MARKETINŠKU AGENCIJU ZA VAS BIZNIS

Zaključak:

Konačni sud je na kraju na vama.

Nemojte zanemariti onaj mali osećaj u stomaku koji vam signalizira da li je to dobro ili nije za vas. Intuicija je vaše osnovno sredstvo za rad

Related posts
Znali smo da je ćirilica nepoželjno pismo iz više razloga: od devedesetih je vezana za nacionalizam i od tada bila na stubu srama. Naročito font Miroslav. Druga negativna konotacija je njeno korišćenje na digitalnim medijima - sajtovi i cela digitalna infrastruktura favorizuju latinicu.
Svaki put kada me klijenti pitaju zašto moraju da imaju Brand Book da bi se bavili marketinškim aktivnostima, ja im ponovim istu priču: - Povećava poverenje korisnika u vaš brend - Štedi vam novac - Čini vas prepoznatljivim - Razlikuje vas od konkurencije - Širite svest o vrednosti vašeg brenda ciljnoj publici
Pre nego što krenem na razgovor za saradnju sa potencijalnim klijentom, uvek sebi postavim ova pitanja: Zašto sam odlučila da imam svoju marketinšku agenciju? Da li želim ovog klijenta i šta nam on donosi? Zašto bi klijent izabrao baš nas za saradnju?
Pineapples agencija logo
ostanimo u kontaktu

Hajde da zajedno kreiramo vaš sledeći projekat.

povežimo se
povežimo se