MARKETING
Ostanite kreativni i otkrijte nešto novo.
Znali smo da je ćirilica nepoželjno pismo iz više razloga: od devedesetih je vezana za nacionalizam i od tada bila na stubu srama. Naročito font Miroslav. Druga negativna konotacija je njeno korišćenje na digitalnim medijima - sajtovi i cela digitalna infrastruktura favorizuju latinicu.
Svaki put kada me klijenti pitaju zašto moraju da imaju Brand Book da bi se bavili marketinškim aktivnostima, ja im ponovim istu priču:
- Povećava poverenje korisnika u vaš brend
- Štedi vam novac - Čini vas prepoznatljivim
- Razlikuje vas od konkurencije
- Širite svest o vrednosti vašeg brenda ciljnoj publici
Pre nego što krenem na razgovor za saradnju sa potencijalnim klijentom, uvek sebi postavim ova pitanja: Zašto sam odlučila da imam svoju marketinšku agenciju? Da li želim ovog klijenta i šta nam on donosi?
Zašto bi klijent izabrao baš nas za saradnju?
Politikolog u meni koji se bavi marketingom nije mogao da bude miran dok ovo nije podelio sa vama. Već duže vreme u kolima na Spotify-u slušam isključivo italijanske note, one nepovezane, lagane, dolčevitaste, pomalo banalne. Ne znam reči, a ni značenje pesama.
Većina odluka u marketingu se donosi INTUICIJOM. Ona nikad ne greši, zar ne? I mi se takođe u radu vodimo njom. U marketingu, koliko god on delovao jednostavan i koliko god da ste pomislili da “to može svako da radi”, postoji ipak nekoliko, tačnije 10, neoprostivih grešaka.
Zvuči idealno, a opet i ne baš tako - imati IN HOUSE ekipu za marketing u okviru firme.
Da, troškovi su manji, zaposleni su više konektovani sa brendom, tu su u trenutku dešavanja, mogu da pokriju aktuelnosti brže i bolje nego agencija.
Kako da sprečite tužbu ili - koje su to negativne posledice objava na društvenim mrežama i kako ih ograničiti?